Copyright © Alle rechten voorbehouden. Ontwikkeld door Serif.
Cranio Sacraal Therapie en Welzijn

Cranio Praktijk Bant

Vermaak
Wist je dat je door het toepassen van houding- en ademoefeningen je pijn- en vermoeidheidsklachten flink kunt verminderen?

IAls je lichaam niet meer automatisch herstelt (na bijvoorbeeld langdurige stress, bewegingsproblemen, houdingproblemen, hoge adem of veelvuldig suiker/alcohol gebruik), verzuurt je bloed en verkrampen bepaalde bloedvaten in je lichaam. Deze verkramping geeft symptomen die de basis vormen voor o.a. burn-out, prikkelbare darm syndroom, fibromyalgie, chronische vermoeidheid en chronische ontstekingen.

De Epiphora ademtechniek is specifiek ontworpen om complexe toestanden zoals fibromyalgie, CVS en PDS maar ook auto-immuun aandoeningen zoals syndroom van Sjögren, SLE, artritis psoriatica, sicca klachten (droge ogen, droge mond), slaapstoornissen, paniekklachten, hoge bloeddruk, beginnende Diabetes en immuunkracht-verstoringen zeer effectief te behandelen.

Behandelen?
Je kunt het alleen ZELF toepassen!

Voor we de ademtechnieken gaan toepassen moet je wel met je klachten bij een arts zijn geweest, zodat ernstige zaken uitgesloten zijn.
Daarna kijken we naar eventuele blokkades in de gewrichten en behandelen we deze. De nadruk ligt hier op het bekken en de nek. Als deze vrijgemaakt zijn kunnen we daadwerkelijk met de ademtechnieken beginnen. Ik leer ze je aan en je gaat ze gelijk toepassen en je zult ook gelijk effect merken!!
Daarbij het volgende: Je twee beste vrienden in je leven zijn: discipline en … jijzelf

In het begin kunnen er wat meer klachten ontstaan, vergelijkbaar met het ‘ontdooien van een onderkoelde hand’, maar gaandeweg vindt het lichaam zijn eigen weg naar genezing.

4 tot 5 sessies zijn vaak voldoende voor het eerste resultaat en daarna kun je zelf verder gaan. Die sessies heb je nodig om het proces goed op gang te brengen en de eventuele ‘beren op de weg’ te ontdekken en als het kan op te ruimen.

Ontdek de herstelkracht van je eigen lichaam en maak een afspraak!